defotopagina.nl
Sont 36
8226 AB
Lelystad
0320-282188
van 10-17 uur.
Sont 36
8226 AB
Lelystad
0320-282188
van 10-17 uur.
Prijzen incl BTW.
Onze energie houdt U mobiel 1999-2018 Kwaliteit heeft een Naam
REPARATIES EN GARANTIE op onze produkten
We zijn er ons van bewust dat elk succes afhankelijk blijft van de goede relatie die we met u willen opbouwen of hebben en willen houden.
De garantie op onze artikelen |
Hoe te handelen bij reparaties / retouren |
Op batterijen wordt een beperkte garantie gegeven, en wanneer de
verpakking is verwijderd kunnen ze niet meer geruild worden. Wanneer u denkt de verkeerde batterijen besteld of ontvangen te hebben dienen ze in de originele verpakking aan ons te worden teruggezonden, goed verpakt en gefrankeerd. LAG DE FOUT BIJ ONS DAN WORDEN DE PORTOKOSTEN UITERAARD DOOR ONS TERUGBETAALD. Op lampen wordt een beperkte garantie gegeven, d.w.z. dat lampen worden vergoed wanneer ze niet hun gebruikelijke levensduur hebben geleverd onder voor de betreffende lamp gebruikelijke omstandigheden. Schade aan lampen door te hoge of te lage spanningen vallen buiten de garantie. Schade aan lampen die kort na het branden aan schokken of stoten bloot stonden valt ook niet onder garantie. Bij ons is de expertise aanwezig schade aan lampen te kunnen beoordelen. Op alle door ons geleverde produkten geven wij 1 jaar garantie, daarna wordt per produkt bezien, hoe wij u het best van dienst kunnen zijn. Stuur de retouren en reparaties aan: Defotopagina Service afd. Sont 36 8226 AB Lelystad. telefoon 0320 - 28 21 88 E-mail info@defotopagina.nl www.defotopagina.nl |
Artikelen die binnen of buiten de garantietermijn defekt raken kunt u
goed verpakt en gefrankeerd aan ons opsturen. Let er svp op dat de postbode aan de buitenkant niet kan zien wat de inhoud is en dat zij / hij daar dan ook naar zal handelen. (Oftewel: goed verpakken) Haal de accessoires van het produkt af, of eruit. Dus geen batterijen, riemen, doppen, tassen e.d. meezenden. Die kunnen bij de importeur of reparateur zoekraken, ze zullen niet vergoed worden. Geef een goede beschrijving van de klacht of schade. Artikelen die voor omruiling of reparatie bij ons in aanmerking komen kunnen binnen enkele dagen al bij u terug zijn, reparaties die niet bij ons uitgevoerd kunnen worden zullen langer duren, maar wij zullen wel ons best doen daar de reparatietijd binnen de perken te houden. Artikelen die u bij nader inzien toch niet wilt houden of hebben mogen binnen 14 dagen aan ons worden teruggestuurd. Daarvoor gelden de volgende spelregels: 1. Goed verpakken, bij voorkeur en indien mogelijk in originele verpakking , het product dient onbeschadigd te zijn, kortom wij moeten het weer kunnen verkopen. 2. Altijd frankeren. Wij betalen de heenvracht en U betaalt de retourkosten, behalve wanneer wij een fout maakten of een ondeugdelijk product leverden want dan zijn de kosten natuurlijk voor ons. Zomaar even bestellen met de gedachte dat het allemaal gratis is levert ons een verlies op van minstens € 15,= Ook U dient zich vooraf even te bezinnen over wat U wilt. |
Klachten Wanneer U een klacht heeft, verzoeken we U contact op te nemen met ons. Dat kan telefonisch ( 0320 - 282188 ) of per e-mail ( info@defotopagina.nl ). We zullen dan samen met U naar een goede oplossing zoeken. Niet voor niets hanteren we het motto: We zijn er ons van bewust dat elk succes afhankelijk blijft van de goede relatie die we met u willen opbouwen of hebben en willen houden. Voor al Uw rechten en en verplichtingen, en uiteraard ook die van ons verwijzen we U naar onze Algemene voorwaarden. |